Colossal Machines
Engineering enthusiasts unlock the design of some of the world's unique huge machines and reveal the mechanical secrets that not only made them work but also changed the world.
Astronomical Engineering
In April 1981, the first Space Shuttle launched, ushering in a new era of space exploration. Unlocking the secrets of the cosmos requires intricate machines, and what's under their hood is nothing short of rocket science.
The world's largest 3D printer prints a full vehicle; a tunnel boring machine is used to build an underground highway; engineers design a machine that creates single-piece metal parts.