Coupled
Following newly formed couples -- and their text messages -- as they explore their connections.
Twelve professional women start their search for love in Anguilla, deciding whether they are interested in each single man who arrives at their bungalows.
Instant Connection
The second man to arrive has to decide which ladies he wants to keep seeing; the first couple test their chemistry in the couples' villas; the remaining ladies wait to meet the third man.
A text message threatens to come between one of the couples; a helicopter arrives bearing a single man.
The next helicopter arrives with two guys and tensions run high for a couple that realise their political views are extremely different.
The newest arrival at the bungalows inspires increased competition among the women; a couple learn good chemistry doesn't always translate into compatibility; a woman tries to gauge her man's investment in the relationship.