Crash Course
Eight new students begin their studies in Kota's two largest rival coaching institutes, finding friendship, love, and competition.
Faces on a Billboard
The competition between Batra and RJ Institute intensifies as the All India Ranks are released, with new students facing the brunt of the rivalry.
Wheeler-Dealer
Unexpected guests arrive at a birthday party; Vidhi realises her dreams about the AIR Top 10 are at risk unless she learns from a Batra Institute professor.
RJ Institute is on the verge of shutting down; a newspaper article creates chaos throughout the city; love blinds the students of RJ Institute as romance blooms.
Jindal announces a couple of big changes in the running of the institute; Shanaya faces her new reality and her behaviour sends Sathya spiralling.
Shanaya tries desperately to bury her secret; Anil almost commits a mistake, but is saved in the nick of time; Tejal becomes the focus of attention at the institute.
Sathya receives a scary call and needs to strike a shocking deal to save a loved one's life; Vidhi finds out about Anil's feelings for her, creating complications.