Cult Massacre: One Day in Jonestown
Jim Jones sets out to establish a utopian community in Guyana, but what begins as a peaceful movement ultimately spirals into a mass casualty event that leaves 918 people dead.
The Promised Land
Jim Jones gains a major following in California and enacts a radical plan: a new society in the jungle. Soon, abuse rumours prompt an investigation.
How Very Much I've Loved You
After Rep. Ryan's attack, tensions surge in Jonestown; fifteen cult defectors flee to seek safety, unaware of Jim Jones's sinister plans.
Shocking news of the mass murder-suicide surfaces; dispatched US Special Forces uncover the unimaginable horror; the search for survivors begins.