Cutie Pugs
The Ball
Dee Dee jumps up and down on the trampoline, climbs the play fort and plays with a beach ball in the backyard, before letting the pugs out to join in on some beach ball tossing fun.
Baby Ella
Auntie and baby Ella come to visit the family. The pugs learn about age and play with a baby toy, blanket, and car seat.
The pugs are curious about Maggie the sheepdog. Pablo discover that dogs can be the same despite their appearance.
To take the perfect nap, the pugs try to find a comfy space in Dee Dee's bedroom. Somewhere that's not too hard and not too soft.