Damanhur: Journey Through Time
The Damanhur Federation is a collection of spiritual communities that have gathered to form a sustainable community in Northwestern Italy. Their mission is to explore a practical sense of spirituality so that everyone’s everyday life can become an expression of their soul’s mission.
The Spiritual Mission of Damanhur
Join Jay Weidner and Crotalo Sesamo in this episode of The Damanhur Federation on its spiritual mission. Here they introduce you to a spirituality designed for the modern world on ancient principles.
Join Jay Weidner and Crotalo Sesamo in this episode of The Damanhur Federation on Returning to Atlantis. Were we to reconnect with this ancient utopia, our consciousness might just shift.
Join Jay Weidner in this episode of The Damanhur Federation on Unlocking Memories of Atlantis. To avoid repeating Atlantis' mistakes, humanity must look within itself to find oneness once again.
Join Crotalo Sesamo in this episode of The Damanhur Federation on Lessons from Atlantis. As humanity faces a tumultuous, transitional time, what is Atlantis trying to tell us?
Join Jay Weidner and Crotalo Sesamo in this episode of The Damanhur Federation on its temples. Build on ancient principles to reconnect us with the divine, these temples might be a modern marvel.