Dance Moms
The girls wear revealing costumes and create a scandal, as Abby's attempt to turn up the heat shocks the audience with an inappropriate dance number.
Abby assigns the girls one solo dance for the next competition, but assigns two solos to her star dancer Maddie, which gives her an advantage over the others.
It's Abby's annual Dance Showcase, an exhibition in which she shows off her accomplished dancers. This year the stakes are higher than ever, with a Broadway casting director visiting to scout for new talent.