Dawson's Creek
Dawson and Joey's already changing relationship is further strained by the arrival of a mysterious girl.
Dance
Dawson reveals his feelings for Jen at the school dance; Joey confronts Dawson's mum about what she has seen; Pacey confronts his teacher over that kiss.
Jen discovers a secret that may spoil Dawson's dream of a perfectly romantic first kiss, and Joey falls for a Capeside visitor.
Dawson turns to Jen after learning of his mother's affair, and Pacey and Tamara's tryst is caught on camera.
A major hurricane moves inland requiring people to take refuge at the Leery home, and Mitch learns about Gale's affair.