Declassified
The true stories of America's covert operations are told firsthand by the agents who lived them; unprecedented access to the riveting and secret world of espionage.
The CIA recruits Soviet diplomat Aleksandr Ogorodnik, codename TRIGON, to capture intelligence on the Soviet Union during the peak of the Cold War conflict.
The US military makes finding Iraq dictator Saddam Hussein its number one priority before events led to catastrophe.
President George W. Bush and the Joint Special Operations Command prioritise stopping violent al-Qaida leader Abu Musab al-Zarqawi from killing more innocent people.
The FBI and Defence Intelligence Agency team up to capture DIA Senior Analyst Ana Montes for allegedly passing sensitive intelligence to Cuba.
Investigations begin on an undercover sting operation to stop illegal arms; led by ICE and Homeland Security.
A Taliban double agent was instrumental in securing the release of foreign nationals held hostage in Afghanistan by the Taliban.