Detectorists
Andy and Lance enlist the help of Terry, the leader of the DMDC, in searching the Bishop estate. Terry is only too keen to help, jumping at the opportunity to prove that Larry Bishop murdered his wife.
While Lance meets the mystery woman and Sophie is aiding Peter with his research, Andy finds something suspicious. The local mayor seeks the DMDC's help with a sensitive issue.