Die Trying
Two young musicians armed with blind confidence and mediocre music are convinced they can make it big.
All that stands in the way of making an album is a lack of lyrics, which might come if Rohan's secret can be unlocked.
The only studio the boys can afford is falling apart and run by a clueless sound engineer; Kenneth and Rohan struggle to finish their album while surrounded by distractions.
Marketing the album seems to be the only way to salvage the album; with Rohan coming to terms with his feelings for Prakriti as Kenneth struggles to see Soundarya's viewpoints, an eccentric photographer is what brings them together.