Doc McStuffins
Knight Time/A Bad Case of the Pricklethorns
Sir Knight cannot move his arms or legs. He's covered in jam and cheese, and is back to normal after a bath. Boppy the inflatable dog keeps deflating as he is constantly being bopped into the roses and getting punctured.
Out of The Box/Run Down Race Car
The little jack-in-the-box is scared of visiting Doc, so Dad goes first. Donny's favourite car has run out of energy and needs re-charging, then he's fine.
Donny feeds too many marbles to his game and the gator can't gulp them. Doc tries to fix Alma's xylophone, but loses a key.
Doc wants to repair a giraffe that's in an arcade machine, but first she's got to get it out of there. Doc repairs her friend Henry's microscope by replacing the missing eyepiece, just in time to see a meteor shower.