Doodle Club
In Doodle Club, kids explore an atelier full of curiosities and creativity! Each episode, they discover fun facts, follow visual clues, and learn to draw amazing characters. In Doodle Club, imagination goes far!
The Chilly Elegance
Now it’s time to draw an animal that can’t fly, but swims like a champ and loves when it’s freezing cold. With his spoon-shaped body and his everyday tuxedo suit, this little buddy is going to show off his style in our art studio!
There’s no bad time for art! Not even rain can stop us from having fun at Doodle Club! Let’s draw this gentle giant that flaps his ears like fans and has a nose that looks just like an umbrella handle.