E! True Hollywood Story
Hollywood insiders share their stories of the trendsetters, visionaries, and rebels influencing pop culture. Spirituality, music, drugs, fame and celebrity feature in the headlines.
Cardi-B
Before Cardi B dominated rap, she had to overcome many difficulties; in-depth interviews reveal how Cardi B built herself from the ground up.
Solange, Jamie Lynn, and Noah learn to succeed from their siblings' mistakes as they rise to fame; explore the deep bonds between them.
From small-town boy to the sexiest man alive, Brad Pitt becomes a Hollywood icon, but faces challenges along the way.
A new generation of transgender actors, writers, producers, and directors push for new standards in storytelling. In-depth interviews reveal the long journey from marginalised to mainstream and the struggles still being faced for acceptance.
Victoria's Secret made moguls out of models by redefining the standard of beauty. But for some, this fantasy was a nightmare. Through interviews and insights, the controversies impacting one of the biggest lingerie brands is explored.