East West 101
Post 9/11, the London and Bali bombings, Muslims and non Muslims live side by side in a climate of fear. Zane Malik is a brilliant, hot headed, detective in the Major Crime Squad. He is also a Muslim. At a time when just to be Arab is to arouse suspicion and fear, Malik feels under pressure to prove himself and his loyalty to the Force.