Eat, Drink, Love
A group of women take on the traditionally male-dominated food industry in Los Angeles.
For Starters
Pastry chef Waylynn has a secret admirer; private chef Nina wants to become a restaurant chef; Jessica is a rising star chef; food blogger Kat and culinary publicist Brenda have a strained relationship.
Feeling isolated, Nina throws an adult "show and tell" party; Waylynn relives a bittersweet memory; Brenda and Kat attend an exclusive charity dinner.
Jessica wants her father's approval; Waylynn breaks her own policy; Jessica makes a snap decision, surprising Lindsay; Brenda confronts Kat about her reputation; Jessica's career is put into jeopardy.
Jessica is still reeling over her loss; Brenda suspects Lindsay is causing her problems; Kat arranges a bonding trip; Waylynn's comment sends Jessica into tears.
Jessica confronts Waylynn; Brenda tries to fix things with Lindsay; Jessica calls her father; Kat gets advice from Waylynn.