E.B. White's Charlotte's Web
A heartwarming story of friendship, hope, and the power of simple acts of kindness through the bond between Wilbur, a gentle pig, and Charlotte, a wise and selfless spider who vows to save him.
E.B. White's Charlotte's Web Part 1
Wilbur, a runt pig, tries to navigate farm life and turns to a witty and wise barn spider, Charlotte, for help.
Wilbur and Fern embrace their new-found celebrity, but a twist of fortune puts Wilbur's fate back into question.
Charlotte, Wilbur, Fern, and family are off to the County Fair. Will Wilbur win the blue ribbon and ensure his life is saved?