Echo
Maya Lopez's ruthless behaviour in New York City catches up with her in her hometown; she must face her past, reconnect with her Native American roots and embrace the meaning of family and community.
Chafa
Maya Lopez flees the criminal underworld of New York City after killing Kingpin.
Lowak
Maya enlists her disapproving family to help take down Fisk while experiencing strange visions.
The lives of Maya's family hang in the balance when Fisk's army storms the Choctaw Nation powwow.