EJ NYC
EJ Johnson is heading out on his own, with the help of his sister and LL Cool J's daughter, Samaria.
The Absolute Most
EJ heads east to find his own path in love and friendship, looking for a career that will make his celebrity parents proud.
Ex and the City
EJ plots career moves and meets with fashion industry players; Elisa struggles in her relationship and reaches out to her family; EJ plans a dating-themed mixer to bring everyone together, but Sanaz clashes with a lot of the group.
EJ and Elisa take a trip to their father's hometown of Lansing, Mich., and learn some tough truths; Elisa struggles with the aftermath of meeting her birth family; Maya flirts with temptation during a girls' night out in Brooklyn.
EJ takes his friends on a lavish trip to St Martin; Maya tries to repair her relationship with Trash, but Sanaz gets in the way; Elisa enjoys her new boy-toy, Jarrod; Drew realises cutting back on drinking is easier said than done.
EJ gets his first fashion opportunity since moving to New York and celebrates his birthday with a glamorous trip to the Hamptons; Elisa tries to be single for the first time in years; Maya makes a realisation about a relationship.