Escape the Matrix
You cannot escape the matrix unless you know you are in it. Join David Icke as he unravels the nature of the reality that we have been taught to believe is truth, through a lifetime of deep programming.
The Illusion of Normal
In this initial episode of Escape the Matrix, David Icke shares the moments in his life that challenged what he thought he knew about reality, and how he was forever changed by them.
Revolution in Perception
In this episode of Escape the Matrix, David Icke spurs us to ask two very important questions that we may have never contemplated before: Who are we, and what is this reality that we experience every day.
In this episode of Escape the Matrix, David Icke introduces us to the concept of a holographic reality where we are living in a state of existence that is nothing more than waveform information.
In this episode of Escape the Matrix,, David Icke equates our existence with that of The Matrix movie.
In this episode of Escape the Matrix, David Icke takes us deeper into the matrix to explore ancient texts and legends that describe beings from other worlds that are imposing a limited perception of reality upon us.
In this episode of Escape the Matrix, David Icke describes our programming, the methods and techniques used for reinforcing it, and what happens when you finally start to wake up.