Étoile
In New York and Paris, dancers and artistic staff of two world-renowned ballet companies embark on an ambitious gambit to save their storied institutions, swapping their most talented stars.
The Swap
Ballet is in trouble; Jack's company in New York and Genevieve's in Paris are struggling; she pitches him a radical solution, but there's a catch.
The Bull
Things get off to a rocky start as Jack and Genevieve announce the swap at a dual press conference; Cheyenne is on the hunt for the perfect dance partner in New York; Mishi and Tobias struggle to find themselves in Paris.
The Fish
Jack has a terrible day; Tobias is casting his new piece and Gabin is eager to be noticed; Mishi lands a big role and confronts Genevieve about the past.
It's opening night; Jack deals with dancer dramas while Genevieve causes an international incident; things between Cheyenne and Gael heat up; Tobias and Gabin struggle to connect.
It's Nutcracker season and the MBT team begs Cheyenne to dance the Sugar Plum Fairy; it's also Jack's birthday and Genevieve's in town; Mishi tries to connect with Bruna; Gabin returns from his suspension; there's a rat in Tobias' apartment.
Tobias' new ballet is a disaster; Genevieve struggles to keep everyone happy and Jack won't let Nicholas retire; Crispin and Cheyenne face off during company class, while Mishi goes on a date.