Evermoor
A teen and her family move from an urban American home to her English stepfather's mysterious Evermoor Manor for a new life in the UK.
US teen Tara Crossley arrives at her new home to discover many mysterious goings-on, and the existence of a tapestry which tells the future. It predicts a disaster for her new home.
Tara is determined to learn more about the golden thread that gives the Everines the power to see into the future. Her distracting romantic problems lead to a surprising discovery.