Evil Lives Here: The Killer Speaks
The team explores the minds of people who have been irreconcilably changed by serial killers.
Body in the Barrel
Michelle looks up to her father, but over time, fear and disgust replaces respect. As a teen, her world changes forever as horrific revelations buried for years finally emerge. Now, Michelle's father must answer for his crimes.
During the day, Lorenzo Gilyard is a soft-spoken and well-liked man, but at night, he is a monster, preying on women. His best friend, a trained social worker, misses the signs.
Patrick Pidock's daughter lived in constant fear of her father's sudden, violent outbursts. But no one could know what he was truly capable of.