Expecting Amy
Amy Schumer offers a comedic insight into her pregnancy journey, from her struggles to her preparation.
Part II: Gestation
Amy receives a diagnosis that offers her insight into her difficult pregnancy; Amy and Chris notice a concerning pattern in their communication.
Amy takes to the stage in Chicago to film a comedy special, and shifts her focus to parenthood when the job is done.