Extraordinary
When Jen begins to feel trapped in a large, confused world with nothing but a bit of hope and desperation, she embarks on a quest to discover her maybe-superpowers. During the journey, she may also find the joy of simply being just fine.
Have Nots
In a world where everyone past the age of 18 develops a superpower, 25-year-old Jen tries to make her way in the world whilst still powerless. After a disastrous job interview, Jen distracts herself.
Kash sends a semi-feral Jizzlord on an errand to buy tampons while he assembles his vigilante group. Jizzlord is excited to interact with the world in human form, but is quickly overwhelmed.
Procrastinating over the pursuit of her superpower, Jen throws herself into discovering who Jizzlord was before he became stuck as a cat. An appointment with the vet reveals that Jizzlord has a peculiar set of powers.
Jen is dragged along to her alma mater for Andy's school prizegiving ceremony, where Andy is receiving the top prize. Carrie has also been invited to give a speech as a successful alumnus.
Jen decides to return to the power clinic for a free consultation. While completing a pile of forms, she meets Hannah, another powerless person.