Famously Single
Celebrities seek partners with help from experts, who guide the stars while they look for love. Living together in a downtown Los Angeles home, the celebrities are put through challenges in order for them to achieve the relationships they covet.
What Are Those?
In a Los Angeles loft, eight socialites and celebrities move in together to resolve problems in their love lives. Drama immediately ensues when Brandi Glanville and Somaya Reece have an argument during a night out.
Who Do You Think You Are?
Dr Darcy sets the singles a challenge: to step outside their comfort zones in order to land a date for a romantic boat cruise. Later, Dr Darcy confronts Aubrey O'Day when she refuses to participate in the exercises.
Dr Darcy asks the singles to throw a house party at their posh Los Angeles loft. Calum Best reveals the dark root of his relationship issues. Later, Pauly D and Aubrey share a passionate kiss.
Somaya opens up about why she prefers dating women; the celebrities are paired up to coach each other; Aubrey gives her date a piece of her mind; Brandi teaches Josh to loosen up.
Brandi and Calum explore their feelings for each other by going on a date. To test the importance of looks versus personality, Dr Darcy sends the celebrities to a singles mixer blindfolded.
With Dr Darcy's help, supermodel Jessica White explores her mental block when it comes to dating; Somaya and Jessica share a bubble bath; a fun night out for new couple Pauly D and Aubrey ends in a fight.