Fantasmas
Julio Torres goes on a search for a lost golden oyster earring in New York City. As his quest progresses, he reflects on the offbeat characters that he meets along the way.
While ignoring his landlord's urgent letters, Julio obtains a gold oyster earring then promptly loses it at the club; Julio explains his sensitivity to shapes, colours, numbers, and the alphabet to his fellow ride-share passengers.
Valued Customer
Julio fixates on finding the oyster. He starts his search with Skyler, an influencer desperate to stay relevant.
After discovering a program that could free his mind from his body, Julio receives a tip about the missing oyster from a bartender, which leads him to the former site of the first gay hamster club and later a high school.
When Julio repeatedly refuses to participate in a credit card commercial, Vanesja finds him a new opportunity in a superhero movie. In preparation, he goes to a jump rope class and employs a peculiar new social media manager named Pirulinpinpina.
As Julio searches for a loophole to avoid getting a proof of existence, Vanesja contemplates her purpose after run-ins with a successful but depressed client and former professor; while pursuing a new passion, Bibo gets some unexpected advice.
Julio, still searching for the lost oyster, makes a bad deal to create a project for a company; Vanessa receives a surprise call about Julio's rejected work and an exciting new opportunity arises.