Fatal Destination
Baja Noir
A wealthy man's Mexican paradise turns into a nightmare when he's found brutally murdered. A web of love, deceit, and greed unravels as deadly ambition leads to a fatal betrayal.
Where's Emily
A Vermont anniversary trip turns dark as a romantic getaway unravels into secrets, violence, and a camper crime scene, exposing the fragile line between love and control.
A teenager's spring break to Myrtle Beach turns into a mystery that grips the nation; sneaking off without her parents' permission, she vanishes, leaving a trail of cryptic clues.
A New Orleans hotel room turns macabre: a man dead in a bloody tub, Bible pages on walls, and a voodoo doll on the bed. CCTV shows four goths arrived with him hours earlier.
A Miami couple's Bahamian charter turns haunting near Cuba. With the crew gone, bloodstains and a missing raft reveal dark secrets beneath the shimmering waters of paradise.