Fatal Frontier: Evil in Alaska
Investigating homicide cases in Alaska and the darkness that lurks within America's Last Frontier.
Blood in the Snow
When a 19-year-old girl is discovered dead with a single gunshot wound to the back of her skull, the investigation turns towards a crooked cop.
The police investigate an Alaska Native mother's death in downtown Anchorage. They refer to forensic work, hours of surveillance footage, and an unlikely suspect to solve the case.
When a national guardsman is murdered in an explosion, the investigation uncovers a complicated background, a love triangle, and a neighbour's developing fascination with his wife.