Final Appeal
Brian Banks, a wrongfully convicted man exonerated after five years behind bars, and former prosecutor Loni Coombs, attempt to unravel details of criminal cases where the defendants claim to have been wrongfully convicted.
Patty Prewitt
Brian Banks and Loni Coombs take an intimate look at the case of Patty Prewitt, who spent over 30 years behind bars for the murder of her husband.
Brian and Loni examine the case of Cleve Heidelberg, who has been behind bars for over 45 years. With help from his estranged son, Cleve may finally be exonerated for the murder he was convicted of committing all those years ago.
Katie Garding
A young mother is convicted of vehicular manslaughter and has been behind bars since 2008. Loni and Brian take a close look at the details of her case, and question whether she received a fair trial.
Brian and Loni head to North Carolina to examine the case of convicted murderer Dontae Sharpe, who has maintained his innocence since 1994. After a witness comes forward with new information, Sharpe may have a chance at exoneration.