Fired on Mars
After taking a one-way trip to the Red Planet, graphic designer Jeff Cooper finds himself adrift when his bosses unceremoniously eliminate his role.
The Book of Reagan
A tragedy leads to a possible opening on the Dreamspiration team, where Jeff successfully secures an internship under the maniacal executive assistant Jaxton Olivier; Jeff's plans for their boss Reagan's birthday party take a wrong turn.
After Reagan's turbulent birthday party, Jeff struggles to make an important decision while Jeff prepares the sleep tank.
Invigorated by his new-found community of rebels, Jeff faces a dilemma when Brandon offers him a new opportunity at Mars.ly.
Jeff finds himself in over his head as he secretly works for the Mars.ly anniversary campaign while prepping The Buckies for their imminent departure.