For the Win: NWSL
The journey of players like Alex Morgan, Trinity Rodman and Marta through the 2024 NWSL playoffs; dynasties crumble, history refuses to wait and a new champion will be crowned; the NWSL isn't just breaking records, it's shattering expectations.
Chaos League
Orlando Pride rallies behind veteran captain Marta to finish a strong run for the franchise, while Washington Spirit is buoyed by young stars like Trinity Rodman.