Found
Missing While Sinning
The team mobilises to search for Jinny Coe, a personal escort who disappeared near her apartment; news anchor Joy-Ann Reid launches a nationwide search for "Sir," who abducted Gabi and Bella when they were young; Dhan makes a breakthrough with Zeke.
The team launch an investigation for widower Reggie Moore at the request of the doorman at Reggie's building; Gabi comes to a realisation about her time with Lacey; Margaret hopes to repair her relationship with someone important from her past.
When 13-year-old Matthew disappears from church, the team spring into action; Gabi endeavours to keep the divorced parents focused on the search and is forced to make a devastating choice; Lacey makes a keen observation about Gabi.
The M&A team mobilise to trace the last steps of 21-year-old Satcha Moncado before she disappeared, knowing her undocumented status makes her more vulnerable. Their search uncovers a greater threat that nearly claims the life of one of their own.
When Gabi takes the case of a missing man on behalf of his mother, it causes disagreement among the team; Gabi's dogged pursuit of the truth leads to a shocking revelation.