Gal & Dino
Dino goes out and Kaede asks her Senpai to help manage what Dino eats; Kaede and Dino have an adventure in the park.
Kaede struggles with Dino's problematic tail; Kaede gets a special Christmas visitor at work; Dino meets comedian Hollywood Zakoshisyoh.
Kaede and Dino celebrate the New Year; Dino visits a shrine for the first time; Dino goes on a camping trip alone.
Kaede and Dino rent some movies to watch; Kaede's ex brings over mikan for them to enjoy; Dino and Kaede must find ways to pass the time inside.