Gankutsuou
At Journey's End, We Meet
Young aristocrat Albert visits the city of Luna on the surface of the moon. He suddenly falls under the spell of an mysterious gentleman - the Count of Monte Cristo.
Until the Sun Rises Over the Moon
Albert is kidnapped and Franz's frantic attempt to collect the ransom money comes up short; Franz warily seeks the assistance of the Count of Monte Cristo.
Albert's sheltered friends grow suspicious withthe arrival of the Count of Monte Cristo.
The questions surrounding the Count start to add up when Albert visits the man's lavish mansion in Champs Elysees.
The Count of Monte Cristo digs himself deeper into the lives of those around Albert after meeting a banker and his wife.