Gary And His Demons
Grundleman
Disturbing memories from Hanley's past are revealed during a fight against the new mirror monster Grundleman.
Gary discovers that a demon he had slain before might still be alive, and he recounts the death of his true love, Janine.
Upon returning home, Gary braces himself for a horror unlike any other. A family dinner with his parents and his perfect brother Steve.
When Gary forces his uptight boss, Leslie, to confront her issues, he accidentally unleashes all her inner demons.