Getting On
Overworked nurses and doctors attend to elderly female patients in the extended-care wing of Mt Palms Hospital in Long Beach, California. As they attempt to serve their charges, staff members deal with complications, both professional and personal.
If You're Going to San Francisco
A new supervising nurse arrives at Billy Barnes; Nurse Dawn and Patsy start off on the wrong foot; Donna displays her karaoke skills.
The staff deal with a homeless woman, Dr James implements a new exercise program, and Dawn wins the grand prize in Dr James' charity raffle.
A night shift is turned upside down by a new patient and some drunken visitors; Dr James dreams of a fresh start.
Jenna attempts to get Dr Stickley to make concessions; DiDi grows impatient when a debt is unpaid; an equipment malfunction injures a patient; the staff perform their caregiver concert.