Ghost In The Shell - Stand Alone Complex
Major Motoko Kusanagi, a cyborg, leads Section 9, a clandestine unit that battles terrorism and cyber warfare; she confronts The Laughing Man, a terrorist who has resurfaced from the past; Motoko and her team try to unmask his identity.
Major Motoko Kusanagi tries to maintain law and order with her Section 9 unit, but in the age of cyborgs, the boundary between man and machine disappears.
A multi-legged battle tank gets out of control during a test after a hacker infiltrates the system, and Section 9 must try to stop the dangerous machine.
After six years of absence, the Laughing Man threatens to assassinate the Superintendent General of the police.