Giuliana & Bill
Suburbs or the City
Giuliana and Bill have to move again after he decides to sell the house they've spent a year renovating.
Giuliana faces her fear of flying; Bill puts Giuliana to work on his construction crew.
Giuliana tries to get Bill to love Los Angeles; Giuliana gets a temp while Matthew goes on holiday.