Great Migrations
The stories of many of the planet's species and the journeys they undertake to ensure their survival, revealing never seen before behaviours and rediscovering animals thought to be extinct.
Need to Breed
Tracking the epic journeys birds, mammals, fish and insects make in order to survive. Stephen Fry narrates as they traverse Costa Rica, Sudan and Australia.
This film is a unique presentation of the very best footage and spectacular orchestral score of National Geographic's Great Migrations Television Event.