Griff's Great Kiwi Road Trip
Griff Rhys Jones explores New Zealand, catching up with the locals, experiencing local landscapes, and witnessing the impact of Maori heritage.
Make Yourself At Home: Cape Reinga - Auckland
Comedian Griff Rhys Jones begins his journey across New Zealand, from north to south, and starts at Cape Reinga before heading to Auckland.
Griff begins the final leg of his journey, travelling from Queenstown, over The Remarkables, and to the bottom of the country in Bluff.