Hamatora the Animation
Beloved Bastard
Yokohamabane High School students Theo and his friend Rei come to Hamatora. Their mentor, one of the teachers, has gone missing, and they ask Hamatora to find him. Nice and Murasaki begin an undercover investigation at the school, but they are about to uncover Theo's secret...
Haves and Have-Nots
Itou, the director of the Association for the Health, Protection, and Equality of Youths, comes to Hamatora. Itou asks Hamatora to investigate Facultas Academy, whose existence is supposed to be classified to the general public. Meanwhile, Art pursues a lead in the Minimum Holder serial murder case involving the Association for the Health, Protection, and Equality of Youths, and encounters a certain individual...
Art summons Honey and Three from Germany in order to hunt down the one responsible for the Minimum Holder serial murders. Upon their re-entry into Japan, the briefcase with Honey's Mighty Script is swapped at the airport with a briefcase containing totem poles...
Hajime and Koneko win an overnight stay at a hot springs resort. They invite Honey and go on a girls' getaway. Left behind, the Hamatora duo and the handyman pair each take on a new job.
Chiyuu, an illustrator and a friend to Birthday and Ratio since high school days, has been kidnapped. Nashihira, Chiyuu's manager, asked Birthday and Ratio to solve the case. Based on his assertion that Chiyuu knew the kidnapper, the duo visit Misty, Chiyuu's friend...
An unknown suspect has stolen a top secret preserved Minimum specimen - a head - from a prison for Minimum Holders. How could it have happened when only police associates with prior authorisation could enter? Art refuses Nice's help and continues the investigation, alone...