Hazure Skill Kinomi Master
Light becomes an adventurer and is reunited with Lena, now a rank S adventurer, at the guild; she acts coldly towards him.
Light, Lena and Ayla are hired by the guild to figure out why some adventurers went missing and to find them; when they arrive at the count's manor, they encounter adventurers who have been turned into undead.
The members of Luxeria defeat the undead controlled by Dratena's Necromany skill one after another; the battle grows even more intense with the appearance of the now undead Count of Montes and a Soul Reaper.
While Light rests after collapsing, Lena and Ayla are called to the adventurer's guild to report to the guild's authorities on the incident with the Wicked Dragon; they attempt to get information on Black Swan and Dratena.