HBO Comedy Half Hour
Carlos Mencia, whose humour comes from both his ethnicity and positive outlook on life, pokes fun at different ethnicities without offending anyone.
Comic Eddie Griffin discusses everything from black funerals to white sex practices in this stand-up comedy special.
Born and raised in San Francisco, Cho is of Korean descent; she presents a unique, young sensibility that is about everything from race to religion and the limitations of modern life.