Helstrom
Daimon and Ana Helstrom are the son and daughter of a mysterious and powerful serial killer; the siblings have a complicated dynamic as they track down the terrorising worst of humanity.
Daimon Helstrom investigates a possessed young boy in Oregon; Ana Helstrom stages an auction in San Francisco to expose a criminal; disturbing events at St Teresa's cause concern as the siblings' estranged mother remains hospitalised.
Daimon and Gabriella fight to save a man's soul, while a darker force attempts to stop them; Yen's relationship with his work takes a dark turn towards obsession, and a discovery leads Ana back to St Teresa's.
Daimon and Ana learn more about the destruction their father left in his wake; with Gabriella, they pay a visit to a potential victim and find themselves in deeper than they ever imagined; Hastings shocks Caretaker with a stunning revelation.
A demonic enemy brings together an unusual group; Daimon and Ana travel to San Francisco in search of Yen and an artefact that may help defeat the enemy.
Things are not what they seem as Mother's health sharply declines; as Ana searches for Yen, Gabriella offers counsel to a student struggling to understand how demons live among us.
A dark force creates a melee forcing Hastings and Ana to work together; Daimon and Gabriella discover the events of the Blood Hotel are connected.