Hey Paula
This Is My Life
Paula prepares for the Grammy Awards, almost misses her flight to QVC and fights with an assistant.
Paula calls an emergency meeting with her staff; Paula receives an award from the Nevada Ballet.
Paula is late for the IDA charity event she is scheduled to host; QVC appearance.