Highlander: The Raven
Full Disclosure
The murder of a Navajo code-talker throws Nick and Amanda together again; Nick is determined to learn Amanda's secret.
When Nick suspects Immortal involvement in a murder, Amanda must go behind his back to protect an old friend.
Amanda asks Nick to help her do a favour for a friend that may uncover a global government conspiracy.