Tim Taylor balances his personal life with his professional life as a host on a home-improvement program on a Detroit TV station.
Mark (Taran Noah Smith) helps Tim (Tim Allen) replace the motor in the lawn mower with an engine from a high-powered motorcycle. With Patricia Richardson.
Tim must choose between keeping his promise to spend a romantic evening with Jill or watching a football game.
Tim (Tim Allen) gets more than the big picture when he climbs on the roof to install a satellite dish. With Patricia Richardson.
Tim (Tim Allen) reconsiders exterminating the basement pest when he discovers it may be a snake. With Patricia Richardson.