Horimiya
Popular student Hori and outcast Miyamura learn about each other's true personalities by accident and become close friends.
You Wear More Than One Face
Hori comes to a frightening realisation when her mother asks about Miyamura; the Student Council rope Hori into extra work, but it's up to Miyamura to smooth things over when conflict arises.
Miyamura reflects on his life; Hori responds to Remi's selfish demand; a heated conversation between Ishikawa and Miyamura leads to a fistfight.
The student council room becomes a cool place to hang out; an old friend brings out a new side of Miyamura; when Hori gets sick, Miyamura comes to her rescue.
A rumour complicates Hori and Miyamura's growing relationship; Kyosuke comes home and instantly takes a liking to Miyamura.
Miyamura winds up staying the night and rumours spread like wildfire at school; Shindo invites the couple over to share a bag of candy; a second-year girl begins to stalk Miyamura.