How Much Do You Love me
Tasha decides to pop up at her husband's office party when she senses that something fishy may be going on with one of his exes; her husband's loyalty is soon put to the test.
What Did You Just Do?
Rick and Tosha have to figure out a way to clean up the big mess without getting caught.
Detective Sam is on Rick and Tosha's trail, which forces them to cover their tracks.
Having no other choice, Rick has to go to the extreme in order to make something happen.